زن باس زیاد حرف بزنه!!
همیشه حرف بزنه! همیشه حرف داشته باشه برا زدن
با خنده بگه
حتی با اشک بگه
فقط بگه...
مهم نیس چی میگه! فقط بگه
زن باس حرف داشته باشه
زن نباس ساکت باشه کیف مرد بودن به گوش دادن حرفای کسیه که دوسش داری

یکی از فانتزیام اینه که بفرمائید شام شرکت کنم آخرش بگم:
ووو غذا نایس بود، فضا فِرندلی بود خدا رو تنکس همه چیز پرفکت بود کلا هپی بودم همه چیز فَنتستیک بود برای همین و برای پرسونالیتی نایسشون پُوینت ۱ رو در نظر گرفتم
 

اﺳﺘﺎﺩ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﮐﻼﺱ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺷﻠﻮﻍ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﻤﺘﻪ ﭼﭙﻪ!؟
ﮔﻔﺘﯿﻢ :ﭼﻮﻥ ﻭﺍﯾﺮﻟﺲ ﺍﯾﻨﻮﺭ ﺑﻬﺘﺮ ﺁﻧﺘﻦ ﻣﯿﺪﻩ!!!!
!!

سوار ژیان دوستم بودیم تو خیابون داشتیم میرفتیم خیلی دود میکرد.

ماشین پلیس پشت سرمون بود خواست بهمون بگه بزن کنار اسم ماشین یادشون رفته بود.

تو بلندگو گفت راننده لگن إ چیز ببخشید راننده آفتابه بزن کنار!!!
هیچ دیگه چیزی نگم بهتره 

یه خاطره دست نویس!

امروز روز اخرین امتحان بود

من و دوستم جلو در دانشکده به جون هم افتادیم و من دنبالش کردم

توکوچه کناری گیرش اوردم!کتکش نزدما!فقط واس خنده بود

بعدشم از4نفر,2 نفرمون رفتیم سینما 

بوی گندم دیدیم!

همه 2تا 2تا جفت میومدن !من و دوستم !

یعنی تمام فیلم من و دوستم خندیدیم!!

اینقد که راجبه فیلم چرت و پرت گفتیم!اخه نامردا نشون داده بودن پسره دیالیز میشه بعد اصن درد نداره و داره شعر میگه!

اونوقت من و دوستم نظر میدادیم که کارگردان چقد ملت رو مشنگ فرض کرده!

بالاخره که یک روز عالی بود!



نظرات شما عزیزان:

محسن123
ساعت11:13---22 بهمن 1392
ازتنهابودنم راضی نیستم







اما







خوشحالم که با خیلی ها نیستم.....

ببخشید زیاد نت نمیام که آپ باشم
پاسخ:هرجا هستی موفق باشی


sajjad
ساعت13:59---9 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخ..ایو لا داداش کیف کردم..واقعا مرسی
پاسخ:خواهششششششششش


mlika
ساعت19:49---7 بهمن 1392
اره جون خودت تنگ شده سههههند بیابزنش جان منننننن
پاسخ:چی؟؟؟؟ نشنیده میگیرمش


شهرزاد
ساعت16:08---7 بهمن 1392
خخخخخخخخخ!!!

ريحانه
ساعت8:45---7 بهمن 1392
شما شايد مثل دوست من باشيد.اون دوست داره همه را باتيغ واينا ببره ودل ورودشون را در بياره با اين كه نه ساله باهاش دوستم اما ميزنه به سرش ازش ميترسم
پاسخ:خخخخخخخخخخ!!! نه دیگه در این حد!!!


ريحانه
ساعت8:28---7 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخخخخ.كلا بيشتر فيلم هاي ايران اينطورين متاسفانه.دياليز دردش وحشتناكه من نشدم اما دياليز مامان بزرگمو چند ساعت قبل فوتش ديدم بااين كه تو آي سي يو بود برديمش دياليز اصلا به هوش نبود اما.................................. .آواي باران هم جزو اون دسته فيلم هاست ما تو خونه هر روز سرش بحث داريم شروع ميشه من يا خاموش ميكنم يا ميرم اتاقم به خدا مردمو ببو گير آوردن به جاي اين فيلم ها كاش تايم مطالعمون را ميبرديم بالا
پاسخ:موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 21:42 | نويسنده : آتریسا |